keskiviikko 22. marraskuuta 2006

Vielä yhdet lapaskuulle

Lapaskuuta on vielä runsas viikko jäljellä, mutta epäilen, että nämä tässä esitellyt tumput ovat viimeiseni tähän tempaukseen. Esittelemättä ovat ne vauvantumput, mutta kun en uskalla huovuttaa niihin kuviota ennen kuin olen ihan varma, että se saa olla pinkkiä - kaikki kunnia lääkäreille laitteineen, mutta joskus luonto järjestää yllätyksiä! :)

Nämä hirvi- tai paremminkin porolapaset tulevat siis samaan perheeseen kuin aiemmin esittelemäni tähtitumput.


Lanka on rakasta Fritidsiäni, ohje Huopasen vyötteestä. Näissä(kin) tuo lapasen suu oli taittunut niin voimakkaasti, että taitoin sen suosiolla molemmista kunnolla - yleensä olen yrittänyt vain suoristaa sitä.

Poromalli oli hauska, sehän löytyy syksyn Novita-lehdestä. Se on siis kirjottu valmiin lapasen päälle samoin kuin tähtilapasissa.

7 kommenttia:

  1. Hei, niistäkin tuli kivat

    VastaaPoista
  2. Tämän blogin tausta sopii hyvin teemaasi "kerällä".

    Minä olen myös kokeillut sekä Vuodatusta ja Bloggeria ja siirrellyt aineistoa. Toimin myös spontaanisti kuten Sinä.

    Tuo valokuva Sinusta on kaunis. Alan tottua siihen, että Sinulla ei ole enää silmälaseja.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kehuista!

    Anna, nyt otin käyttöön jo eilen perustamani varablogin (kaisanvarablogi.blogspot.com), hätäapu kunnes Vuodatus on taas stabiili.

    Hih, tiedätkö koska tuo valokuva on otettu? Olimme Samin kanssa kesälomareissulla. Turun Omena-hotellissa Sami oli herännyt päiväunilta ja minä istahdin sängynlaidalle sovittamaan juuri torilta ostamaani Museokamaa-pipoa. Sami nappasi kameran ja kuvan... Tykkään itsekin tuosta kuvasta, se on jotenkin veikeä! :)

    En enää edes muista, että voi olla puolituttuja jotka eivät tunnista minua ilman laseja. Rakastan piilolinssejä - ja jos olisi varaa ja rohkeutta, kävisin silmäleikkauksessa. Mutta nyt mennään näin. Perjantaina on kerran-kuukaudessa-silmälasit-päivä, auts...

    VastaaPoista
  4. Tosi hienot lapaset taas! Sun lapaskuu tuottaa valtavan kauniita tuloksia!

    VastaaPoista
  5. Kiitos! Olen ihan imarreltu. En vielä kuukausi sitten tiennyt osaavani edes neuloa lapasia... :D

    VastaaPoista