maanantai 7. heinäkuuta 2008

Imarreltuna


Uusi palkinto kiertää Blogistaniaa, ja hämmennyksekseni sekä Intsu että Iso Gnu halusivat antaa sellaisen minulle.

En kyllä tiedä, mitä briljanttia Kerällä-parassa on, sillä olen laiminlyönyt blogia aika lailla viime aikoina - töihinmeno on väsyttävää! :) Mutta jos te olette kerran tosissanne sitä mieltä, että tämä on palkinnon arvoinen, niin minä kiitän onnellisena.

Sääntöjen mukaan tämä palkinto pitäisi jakaa eteenpäin seitsemälle. Tapani mukaan minä olen tylsä ja jaan jälleen kerran tämän kaikille käsityöblogien pitäjille. Jos joku olisi minulle kaksi vuotta sitten sanonut, että joskus vielä osaan tehdä käsitöitä, en olisi uskonut. Kiitos siitä kuuluu neuleblogeille!

J.K. Juu, on tämä postaus ajastettu, en käytä työaikaani bloggaamiseen... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti