torstai 8. marraskuuta 2007

Iloakin tähän päivään

Tämä piti julkaisemani eilen, vaan päivän tapahtumista johtuen lykkääntyi.

Mutta nyt vähän iloa. Kiitos Marita, tämä oli ihana yllätys!


En yhtään tiedä mistä hyvästä tämän sain... Mutta eteenpäin se täytyy laittaa! Ja haluan jakaa tämän jokaisen ihanan blogiystävän kanssa, joka täällä käy. Kiitos että olette!

Tänään posti toi yllätyksen. ZaNii oli joku aika sitten hukannut hänelle tärkeän Suuren Käsityölehden 1990-luvulta ja huuteli apua. Samaan aikaan minä katselin SK-vuosikertoja hyllyssäni ja mietin, veisikö ne kirpparille - ovat kuitenkin jo aika iäkkäitä, eikä niistä tule mitään etsittyä.

ZaNiin ja minun tarpeet kohtasivat, ja vuosikerta 1996 matkusti hänelle. Ja tänään sain paketin.

150 g ihananväristä puuvillalankaa...


...ja kourallinen (10 kpl!!!!) silmukkamerkkejä!


Mistäpä tiesit, että olen onnistunut hukkaamaan suurimman osan silmukkamerkeistäni ja olen jo pitkään suunnitellut, että tehdas pitäisi laittaa pystyyn?

Kiitos sinulle, ZaNii!

1 kommentti:

  1. Haa, omaan siis telepaattisia kyykkyjä! *hiipop*

    Itse olen ihan silmukkamerkkifanaatikko ja niitä killuu neuleissa vaikkei tarvetta olisikaan, koska ne luovat jännitystä (millon se tippuu ja häviää sohvan sisään) ja niillä saa 2mm puikoilla tikutettaviin XXL koon neuleisiin vaihtelua.. kun vaan muistaa vaihtaa niitä tarpeeksi usein! *reps*

    Ei mutta hyvä jos kelpasi, niin ja vielä kerran Kiitos! <3<3<3

    VastaaPoista