Viime päivinä elämä ei niin kauheasti ole hymyillyt. Päätettiin siis lykätä tuota Novita-adressin lähettämistäkin. Saa allekirjoittaa vuodenvaihteeseen asti, jos haluaa kannattaa Novitan uutta ja parempaa tulevaisuutta.
Minä en yllättäen ole saanut mitään vastausta kommenttiini, jonka lähetin sekä Novitan sivujen palautelomakkeella että sähköpostilla asiakaspalveluun + toimitusjohtajalle ja varatoimitusjohtajalle. Enpä odottanutkaan. Kun ei lääkärit piittaa, niin miten sitten lankafirma.
Joillakuilla on varaa olla välittämättä asiakkaiden antamasta palautteesta. Netti-Kauppalehdessä näyttää tänään olevan uutinen vähän samasta asiasta. Yleinen asenne firmoissa on EVVK. Tutkimus taisi kohdistua sosiaaliseen mediaan, mutta samasta kai tässä on kysymys.
VastaaPoistaKyllä on kökköä asiakaspalvelua... Ei luulisi olevan vaikeaa laittaa edes jotain palautetta. Toivottavasti edes addressiin tulee aikanaan jonkunlainen kommentti.
VastaaPoistaEn ole minäkään saanut mitään vastausta kirjeeseeni, jonka lähetin varatj:lle ja markk.päällikölle (pääpiirteissään sama kirjoitus on myös blogissani). TJ:n säästin vielä tulevan varalle . . .
VastaaPoista