tiistai 20. helmikuuta 2007

Sukat ja jotain

Olisinpa tarvinnut näitä eilen aamulla, vaan olivat silloin vielä puolivalmiit... Eli perusvillasukat Step-langasta. Raidoituksesta tuli - köh - vinkeä, mutta lopuksi pidin siitä! 2,5 mm bambuilla neulominen kävi uskomattoman joutuisasti, 15 cm mittaiset puikot olivat tosi hauskat ja mahtuivat hyvin käsilaukkuun bussimatkalla. :)


Sekä lanka että bambut ovat suoraan Saksasta siitä Muoriskan organisoimasta yhteistilauksesta. Ja Stepiä kului näihin sukkiin 50 grammaa - minun pitäisi siis saada tuosta kerästä vielä toiset samanmoiset.

Lisäksi on kahvituntien ratoksi syntynyt jälleen yksi äiti Teresan peittotilkkukin, jonka paino on 30 grammaa.

Tuskin uskoin silmiäni kun huomasin, että minä huitelen kohta kilon tuntumassa tässä hamsterikulutuksessa - jippii!

5 kommenttia:

  1. Minustakin värit ovat ihanan pirteät! Waude tuota sinun kulutusmäärääsi - luulen, että mulla jää lopullinenkin kulutus alle kilon...

    VastaaPoista
  2. On ihanan pirteän väriset sukat. Näyttää tosi kivoilta! :))

    VastaaPoista
  3. Mä en koskaan saavuta kiloa Hamstereissa. Olen päässyt puolen kilon yli, mutta se toinen puolikas tuntuu olevan melko mahdoton saavuttaa. No, tarvitaan meitä vähemmänkin kuluttavia.

    VastaaPoista